چای کرفس ۵۰۴۰
نوشته شده توسط : مهران

توضیحات

افزایش وزن و چاقی یکی از مشکلاتی است که این روزها بسیاری از افراد با ان مواجه هستند. روش های مختلفی را می توان به کار برد تا به هیکل ایده ال خود دست یابفت و موجب کاهش وزن شود.اما یکی از بهترنی و البته سالم ترین ترین روش هایی که معمولا توسط اطبا سنتی هم پیشنهاد می شود استفاده  از چای سبز است.از میان برندهای موجود در بازار می توان به چای تیما اشاره کرد . این محصول در چندین مدل مختلف به بازار ارائه شده و دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد.

  • قیمت چای سبز تیما بسته به نوع و مدلی که می خواهید تهیه فرمایید متفاوت بوده و به صورت زیر می باشد :
  • قیمت چای لاغری تیما مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و کرفس هربسته با قیمت ۲۷ هزار تومان
  • قیمت چای سبز تیما مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و زیره و زعفران و کاسیا و چای الونگ با قیمت ۳۰ هزار تومان
  • و قیمت چای سبز ۵۰۴۰ مدل کیسه ای که به صورت تی بگ ارائه شده و در قالب بسته ۱۰۰ عددی می باشد با قیمت ۳۴ هزار تومان

 

 

  • برای تهیه محصول چای سبز تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای و کرفس با قیمت هر بسته ۲۷ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

 

  • برای تهیه چای لاغری تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و زیره و زعفران و کاسیا و چای اولونگ با قیمت هر بسته ۳۰ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

 

 

 

  • برای تهیه چای تیما ۵۰۴۰ مدل کیسه ای ۱۰۰ عددی با قیمت هر بسته ۳۴ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

 

 

  • برای تهیه پکیج  لاغری پنجاه چهل سه ماهه  چای سبز دم کردنی کرفس با قیمت ۷۸ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

 

  • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای دم کردنی مخلوط زعفران و زیره و کاسیا و به لیمو با قیمت ۸۲۵۰۰می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

 

 

 


  • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای کیسه ای مخلوط زیره- زعفران و کاسیا و به لیمو و چای اولونگ با قیمت ۹۱۵۰۰ می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید:

 

 

 

 

قیمت چای سبز تیما

 

 

 

 

    • برای تهیه محصول چای سبز تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای و کرفس با قیمت هر بسته ۲۷ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

    • برای تهیه چای لاغری تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و زیره و زعفران و کاسیا و چای اولونگ با قیمت هر بسته ۳۰ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

    • برای تهیه چای تیما ۵۰۴۰ مدل کیسه ای ۱۰۰ عددی با قیمت هر بسته ۳۴ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

    • برای تهیه پکیج  لاغری پنجاه چهل سه ماهه  چای سبز دم کردنی کرفس با قیمت ۷۸ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

    • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای دم کردنی مخلوط زعفران و زیره و کاسیا و به لیمو با قیمت ۸۲۵۰۰می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :


    • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای کیسه ای مخلوط زیره- زعفران و کاسیا و به لیمو و چای اولونگ با قیمت ۹۱۵۰۰ می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید:

پکیج لاغری

 

معمولا مواردی که می تواند بروی قیمت چای سبز تاثیر گذار باشد میزان کیفیت محصول و نوع برند ارائه دهنده آن است. محوصلات لاغری تیما یکی از خوش نام ترین و با کیفیت ترین محصولاتی هستند که می توانید رد این زمینه بیابید و مورد استفاده قرار دهید.شما می توانید برای تهیه محصولات لاغری ۵۰۴۰ بروی دکمه هی خرید پستی که رد بالا قرار دادیم کلیک کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و بعد از  ردیافت کالا وجه آنرا به مامور پست بپردازید.

همچنین جهت ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰تماس گرفته و به صورت تلفنی درخواست خود را ثبت نمایید و در کمتر از چند روز آنرا دریافت کنید.ما در میان سایر برندهای موجود در بازار یکی زا برترین ها را انتخاب و در فروشگاه به معرض فروش گذاشته ایم.

محصول چای لاغری تیما ۵۰۴۰ می تواند  دقیقا همان چیزی باشد که شما به دنبالش بوده اید . دمنوشی با ترکیبات ۱۰۰% گیاهی که می تواند بدون هیچگونه عوارض جانبی برای شما کاهشس وزن فوق العاده را به همراه بیاورد.در بازار برندهای متفرقه زیادی را می توان یافت که شاید از نظر قیمتی هم کمی ارزان تر از محصول ارائه شده توسط فروشگاه ما باشند اما اگر به دنبال تهیه محصول چای لاغری تیما اصل هستید می توانید انرا از فروشگاه های معتبر و قابل اعتماد تهیه کنید تا در نایت بتوانید بهترین  بازخورد را از آن داشته باشید.

 

قیمت چای سبز

 

محصول چای لاغری ۵۰۴۰ می تواند بدون اینکه برای شما عوارض جانبی در پی داشته باشد در طول یک دوره سه ماه تا شش ماه کاهش وزن مناسبی را به همراه داشته باشد. در بازار ممکن است محصولاتی شبیه به این محصول را بتوانید بیابید اما دقت داشته باشدی تنها از فروشگاه های معتبر باری تهیه محصول چای لاغری تیما اصل اقدام نمایید.ما سعی کرده ایم درر میان انواع چای سبز موجود در بازار یکی از بهترین ها و با کیفیت ترین ها را برای شما تهیه و در سایت در معرض فروش بگذاریم . کیفیت بالا و وجود ترکیبات بسیار خاص و بی نظیری کهه در این محصول به کار رفته باعث شده است تا ذاعقه آن با ذاعقه مصرف کنندگان ایرانی بسیار نزدیک باشد.

 

 

چای سبز دم کردنی

 

چای سبز دم کردنی 5040

 

 

پکیج لاغری پنجاه چهل

 

دمنوش چای سبز در واقع می تواند میزان سوخت و ساز بدنتان را به اندازه قابل قبولی بالا برده و اگر شما بتوانید کمی بر فعالیت های بدنی خود بیافزایید قطعا با استفاده از این محصول می توان نتایج فوق العاده ای را دریافت کرد.دقت داشته باشید که قیمت چای سبز با توجه به نوع برند و میزان کیفیت آن متفاوت است و محصولات ارائه شده توسط شرکت ۵۰۴۰ همیشه در صدر با کیفیت ترین های بازار بوده و اگر کمی اختلاف قیمت با دیگر برندها دارند تنها به خاطر خاصیت و کیفیت بالایی است که در این محصولات قرار گرفته است.

 

 

قیمت چای لاغری تیما

 

محصول چای سبز دم کردنی تیما ارائه شده توسط این شرکت در دو مدل مخلوط کرف و مخلوط زعفرانی می باشد و معمولا افرادی که به دنبال تاثیر پذیری بیشتری هستند از محصول چای لاغری کرفس بدین منظور استفاده می کنند.شما علاوه بر این محصول می توانید برای خرید چای سبز کیسه ای این شرکت بروی دکمه های خرید پستی که در ابتدای توضیحات قرار دادیم کلیک کرده و به صورت آنلاین سفارش خود را در سایت ثبت نمایید.

اما در مورد خواص بی نظیر چای سبز اگر بحث کاهش وزن و چربی سوزی را کنار بگذاریم می توان به موارد ارزشمند دیگری نیز اشاره داشت همچون :

جوانی و شادابی پوست , شما اگر در برنامه روزانه خود مصرف چای سبز را به صورت دائم قرار دهید می توانید برای همیشه پوستی شاداب و جوان داشته باشید و به نوعی از پیری زودراس جلوگیری به عمل خواهید آورد.

برای از بین بردن ورم مفاصل می توان با مصرف منظم این نوشیدنی شاهد از بین رفتن این مشکل بود و این برای افرادی که دچار چنین مشکلی هستند می تواند بسیار مفید باشد.

این گیاه به دلیل وجود مواد آنتی اکسیدان بسیار وقی که در خود دارد می تواند به عنوان یکی از مهمترین عوامل پیشگیری سرطان به شمار آید و این روزها که مخصوصا بیماری سرطان در میان اقشار مختلف جامعه شیوع پیدا کرده می توان با جایگزین کردن این نوشیدنی در برنامه غذایی تا حد زیادی از ابتلا به این بیماری جلوگیری نمود.

 

چای سبز

 

همچنین می توانید جهت تهیه این محصول ارزشمند با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۷۹۵۹۷۰ تماس گرفته و به صورت تلفنی سفارش خود را ثبت نمایید.این محصول دارای ترکیباتی همچون : زیره – کاسیا- چای اولونگ – زعفران و به لیمو می باشد و از نظر طعم و مزه  با هیچ برند دیگری قابل قیاس نیست.شما می توانید از این محصول در اداره ها و محل کار خود براحتی استافده کنید و بدون کمترین زحمت هر روز چندین فنجان چای سبز با کیفیت عالی بنوشید.

محصول چای کیسه ای ۵۰۴۰ می تواند انتخابی کم هزینه و در عین حال بسیار با کیفیت باشد برای کسانی که دوست دارند با روشی بدون عوارض به وزن ایده آل خود دست یابند.این انتخاب هیچگونه خطرات احتمالی و موادر منع مصرف نداشته و تنها برای خانم هایی که در دوارن شیردهی و یا در دوران بارداری هستند نباید مصرف شود.

محصول چای سبز ۵۰۴۰ می تواند با ترکیبات خاصی که در آن به کار رفته خیلی زود برای شما تاثیر گذاری قابل توجهی داشته باشد و این فرمول خاص را نمی توان در سایر محصولات مشابه یافت.در واقع چیزی که باعث شده تا چای تیما نسبت به سایر محصولات مشابه خود برتری داشته باشد کیفیت بالای ترکیبات به کار رفته در آن است و همین موضوع در نهایت میی تواند برای مشتریان و مصرف کنندگان این محصول تاثیرات خوب و قابل قبولی را بر جای بگذارد و عاملی شود تا دوباره به استفاده از این محصول ترغیب شوند.

چای سبز کیسه ای تیما

 

چای کیسه ای تیما

 

چای سبز لاغری

 

چای سبز ایرانی

 

 

 

 

 

در میان سه مدل محصول ارائه شده اگر به دنبال تاثیر بیشتری در جهت کاهش وزن و لاغری هستید ما استافده از چای کرفس ۵۰۴۰ را به شما توصیه می کنیم چرا که وجود گیاه کرفس در کنار چای سبز باعث شده تا خاصیت چربی زدایی آن دو برابر شده و با قدتر بیشتری بتواند با بافت های چربی مقابله نماید.

توصیه شده است که روزانه بین ۳ الی ۵ فنجان  و هر بار نیم ساعت قبل از هر وعده غذایی از این دمنوش گیاهی استفاده شود.شما اگر دچار چربی خون هستید و یا میزان کلسترول خونتان بالا است اصلا جای نگرانی نیست و می توانید با مصرف روزانه این دمنوش گیاهی خیلی زود این مشکل را مرتفع کرده و از این به بعد با سلامت بدنی بالاتری به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

چای سبز این خاصیت را دارد تا بوی بد دهان شما را نیز از بین ببرد.شما اگر می خواهید دارای لثه های قوی و مستحکمی باشید و سلامت دندان هایتان برایتان مهم است توصیه می کنیم همیشه به صورت روزانه به مصرف این دمنوش گیاهی مشغول شوید.

چای سبز تیما

 

 

در میان انواع محصولات چای سبز که در بازار می توان یافت یکی زا برترین محصولاتی که توانسته رضایت خاطر اکثر مشتریان را به خود جلب کند محصول چای ۵۰۴۰ است. این چای در دو مدل دم کردنی و کیسه ای به بازار عرضه شده است و شما می توانید همنی الان از طریق فروشگاه گرین تی نسبت به ثبت سفارش این محصول اقدام نمایید.اما رد مورد خصوصیات چای لاغری ۵۰۴۰ می توان اینگونه توضیح داد که مصرف این محصول در طی یک دوره می تواند باعث شود تا میزان سوخت و ساز بدن شما به میزان قابل توجهی بالا رود و از طرفی برای شماا می تواند کاهش اشتها را نیز به همراه بیاورد. این دو خصوصیت زمانیکه بتواند در طی یک دوره به صورت مکرر تکرار شود در نهایت می تواند منجر به کاهش وزن و لاغری برای شما گردد.

فروشگاه اینترنتی ۵۰۴۰ چای لاغری برای شما عزیزان در سراسر کشور امکان خرید اینترنتی این محصول را فراهم کرده و براحتی و تنها با چند کلیک ساده می توانید این محصول را در مدل های ارائه شده خرید نمایید و بعد از دریافت کالا هزینه آنرا به مامور پست بپردازید. برند ۵۰۴۰ چای لاغری خود را در دو مدل دم کردنی و یک مدل کیسه ای به بازار ارائه داده است .

چای 5040

مدل دم کردنی در دو حالت زیر موجود است :

  • چای سبز به همراه مخلوط کرفس
  • چای سبز به همراه مخلوط زیره و زعفران و کاسیا و چای اولونگ و به لیمو

مدل چای کیسه ای نیز در پکیج ۱۰۰ عددی با ترکیبات زیر ارائه شده است :

چای سبز به همراه مخلوط زیره و زعفران و کاسیا و چای اولونگ و به لیمو

شما می توانید همین الان از فروشگاه ۵۰۴۰ چای سبز مورد نظر خودتان را سفارش دهید و بعد از انکه محصول را ردیافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.روش های خرید این محصول به شرح زیر می باشد :

  • برای تهیه محصول چای سبز تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای و کرفس با قیمت هر بسته ۲۷ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

  • برای تهیه چای لاغری تیما ۵۰۴۰ مدل دم کردنی با ترکیبات چای سبز و زیره و زعفران و کاسیا و چای اولونگ با قیمت هر بسته ۳۰ هزار تومان بروی دکمه زیر کلیک کنید :

  • برای تهیه چای تیما ۵۰۴۰ مدل کیسه ای ۱۰۰ عددی با قیمت هر بسته ۳۴ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

  • برای تهیه پکیج  لاغری پنجاه چهل سه ماهه  چای سبز دم کردنی کرفس با قیمت ۷۸ هزار تومان می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :

  • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای دم کردنی مخلوط زعفران و زیره و کاسیا و به لیمو با قیمت ۸۲۵۰۰ می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید :


  • برای تهیه پکیج سه ماهه لاغری چای کیسه ای مخلوط زیره- زعفران و کاسیا و به لیمو و چای اولونگ با قیمت ۹۱۵۰۰ می توانید بروی دکمه خرید پستی در زیر کلیک کنید:

 

 

 

 

چای سبز لاغری 5040

ترکیبات چای لاغری دکتر سینا





:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: